Kancelářské potřeby - velkoobchod, maloobchod
Přihlášení
Nemáte uživatelský účet? Registrujte se, nebo si přečtěte více o výhodách registrace.

Zapomněli jste heslo, nechte si zaslat nové na Váš e-mail.
Potřebujete poradit? Zavolejte nám 549 210 523
Nákupní košík
0.00,-

Doprava zboží a platba

 

Přepravní společnost General Parcel


Při objednání zboží nad 1500 Kč bez DPH je doprava zdarma .

Produkty, které jsou označeny " Doprava zdarma pouze Brno a okolí " a " Nadměrná velikost " se do limitu 1500 Kč bez DPH pro dopravu zdarma nezapočítávají.

V případě, že hodnota Vaší objednávky je méně jak 1500 Kč bez DPH, tak je účtována doprava.

Cena dopravného General Parcel: 129 Kč bez DPH za každý balík do 30 kg.

Zboží je dopravováno v pracovní dny uvedené přepravní společnosti po celé ČR v době od 8,00 do 17,00 hod.

Toptrans

Zboží nadměrné velikosti a váhy nad 30 kg je přepravováno společností Toptrans.

Produkty, které jsou označeny " Nadměrná velikost " lze přepravit pouze společností Toptrans.

Cena dopravného je domluvena individuálně dle velikosti či váhy.

V případě, že způsob dodání "rozvoz" a my Vás budeme kontaktovat pro jednání o cenách dopravy.

Rozvoz

Při objednání zboží nad 1500 Kč bez DPH, tak Vám bude zboží dovezeno zdarma naším vlastním autem.

Uvedená možnost platí pouze pro Brno a okolí .

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Osobní převzetí

Vámi objednané zboží si můžete osobně vyzvednout na adrese: Hudcova 504/70a 62100(pouze odběrní místo) v pracovní dny od 7:30 - 12,00 a 12,30 - 15,30.

Poplatek za osobní odběr na provozovně je 10 Kč bez DPH za každý vystavený doklad.

Jakmile bude zboží nachystáno k odběru, budeme Vás kontaktovat telefonicky nebo emailem.

 

                                   Způsob úhrady

Dobírka

Tento způsob platby platí v případě, kdy chcete zboží zaplatit přímo při přebírání zboží od - přepravní společnosti, která Vám zboží doveze.

Cena dobírky je 59 Kč bez DPH.

Při objednání zboží nad 1500 Kč bez DPH je dobírka zdarma .

Bankovním převodem

Tento způsob platby v případě faktury, pokud chcete úhradu za zboží provést na účet prodávajícího na základě vystavené proformy ještě před dodáním zboží.Zboží bude doručeno po připsání kupní ceny na účet prodávajícího.

Hotově při osobním převzetí

Tento způsob platby v případě, kdy chcete zaplatit zboží při převzetí zboží v naší kanceláři: Hudcova 504/70a 62100 Brno, nebo pokud chcete jako způsob dopravy rozvoz.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Faktura

Uvedený způsob platby je povolen státním institucím a pouze naším ověřeným obchodním partnerem, u kterých je spolehlivé a řádné provedení úhrady kupní ceny kupujícím.

Standartní doba splatností je 14 dnů.

 

 

 




Teď jsme Kapola!

Kancelářské potřeby Lánský má nové jméno, e-shop i spoustu nových produktů a produktových kategorií.
Ale nemějte strach, tým i kvalita služeb zůstává stejná.

ZŮSTAT ZDE PŘEJÍT NA NOVÝ ESHOP